Hlavní navigace

IBM bude na Twitteru analyzovat data odrážející veřejné mínění

3. 11. 2014

Sdílet

Společnosti Twitter a IBM uzavřely partnerství, které spojí data Twitteru odrážející veřejné mínění na celém světě s cloudovými analytickými nástroji a konzultačními službami IBM. Společnosti chtějí změnit způsob, jakým firmy a instituce chápou chování zákazníků, trhů a trendů. Partnerství se zaměří na tyto oblasti:

  • Integrace dat Twitteru s cloudovými analytickými službami IBM 
    IBM plánuje nabízet data Twitteru jako součást služeb dostupných v cloudu, včetně nové kognitivní služby IBM Watson Analytics, která poskytuje vizualizační a prediktivní nástroje byznysovým uživatelům. IBM chce také nabízet cloudovou službu pro zpracovávání údajů, která vývojářům aplikací umožní zahrnout datové služby. Podnikatelé a vývojáři budou moci integrovat data Twitteru do nových cloudových služeb, které vyvíjejí pomocí platforem Watson Developer Cloud nebo IBM Bluemix.
  • Nové datové nástroje pro podniky 
    IBM a Twitter budou nabízet soubor podnikových aplikací, které pomohou zlepšit rozhodování specialistům v různých odvětvích. První společné řešení bude integrovat data Twitteru s řešením IBM ExperienceOne pro podporu vztahů se zákazníky. Firmám poskytne přehled o postojích a chování zákazníků a podpoří lepší interakci s nimi.
  • Specializované konzultační služby pro podniky 
    Zaměstnanci divize IBM Global Business Services budou mít přístup k datům Twitteru, a budou tak moci obohatit konzultační služby klientům z různých odvětví. IBM a Twitter budou spolupracovat na vývoji unikátních řešení pro jednotlivá odvětví jako je bankovnictví, rychloobrátkové zboží, turismus nebo doprava.

IBM má k dispozici nejrozsáhlejší portfolio analytických nástrojů a technologií pro práci s velkými daty na světě. Disponuje 15 000 konzultanty zaměřenými na práci s analytickými nástroj, 4 000 patenty v oblasti analytických nástrojů a spolupracuje s 6 000 obchodními partnery.

Čtěte také:
→ Voláte někdy do call centra? Příště možná budete mluvit s počítačem
Umělou inteligenci superpočítače IBM Watson využije společnost Genesys pro poskytování „chytré“ péče o zákazníky. Virtuální poradce komunikuje s klientem přirozeným jazykem, rozumí mluvené řeči a reaguje i na složité dotazy.
→ IBM chce vykouzlit neuvěřitelně malý superpočítač
Podaří se vtěsnat Watsona do krabice na pizzu? IBM pracuje na ambiciózním projektu superpočítačů, které se vejdou do dlaně.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?