Infor vstupuje na trh s cloudovým CRM

Stane se tak díky akvizici společnosti Saleslogix, která je významným poskytovatelem cloudových řešení pro řízení vztahů se zákazníky.

Infor vstupuje na trh s cloudovým CRM


Společnost Infor ohlásila uzavření smlouvy o odkupu společnosti Saleslogix, předního poskytovatele cloudového softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Aplikace Saleslogix se stane součástí sady řešení Infor CRM, čímž se Infor stane předním hráčem na trhu cloudových CRM řešení. Zároveň získá silnou funkcionalitu pro prodej a služby nabízenou v rámci Infor CloudSuite, sad odvětvově specifických aplikací dostupných na cloudu Amazon Web Services. Infor navíc plánuje významné investice do produktu, včetně vyšší škálovatelnosti, líbivého uživatelského rozhraní a integrované odvětvové funkcionality. Řešení Saleslogix CRM globálně využívá více než 1 700 organizací, Infor a Saleslogix mají více než 300 společných zákazníků.

Podle analytické společnosti Gartner by měl celkový globální trh s CRM řešeními vyrůst z 24 miliard dolarů v roce 2014 na 42 miliard dolarů v roce 2018. Infor očekává, že ještě větší poptávka bude po CRM softwaru s integrovanými odvětvovými funkcionalitami, protože stále více společností hledá způsob jak využít obrovského množství dat vznikajících během procesů prodeje a zákaznických služeb.

„CRM systémy sledují obvykle malý výsek zákaznických, marketingových a prodejních dat. Odvětvové aplikace společnosti Infor obsahují obrovská úložiště informací o zákaznických interakcích generovaných komplexními specifickými procesy, jež dokážeme automatizovat a kontextově analyzovat s cílem poskytnout jedinečný pohled na zákazníka,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel společnosti Infor.

 Americká společnost Saleslogix byla založena v roce 1998 a zaměstnává více než stovku pracovníků. Detaily akvizice, která by měla být uzavřena během příštích několika týdnů, nebyly zveřejněny.

Čtěte také:
→ Zájem o SaaS roste: kdo je typický zákazník?
Využívání softwaru jako služby – tedy SaaS (software-as-a-service) – je stále populárnějším dílem skládačky možností, které poskytují moderní cloudové technologie. Jak si stojí české firmy na tomto poli?
→ Je při výběru ERP systému důležitý modul CRM?
CRM moduly obyčejně využívají obchodníci, jejich šéfové a lidé z marketingu k ukládání a poskytování informací o obchodních partnerech.

G+


Úvodní foto: © Mimi Potter - Fotolia.com




Komentáře