Informační linky a Dircom se spojily a budou dále fungovat pod jménem Conectart

Společnost Conectart dnes představila podnikatelskou strategii a nový vizuální styl, který bude oficiálně platit od 1. července letošního roku. Conectart vzniká sloučením společností Informační linky a Dircom. Nabízí úplné portfolio služeb kontaktních center v České republice a je jedním z největších domácích operátorů v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO).

Informační linky a Dircom se spojily a budou dále fungovat pod jménem Conectart


Conectart nabízí služby komplexní komunikace se zákazníky mnoha společnostem, jako jsou např. SAZKAmobil, Česká pojišťovna, CK Fischer, Českomoravská stavební spořitelna či MND. Využívá všech komunikačních kanálů se zákazníkem, tedy nejen telefonických hovorů, ale i chatování na webových stránkách, komunikaci přes e-maily, sms a na sociálních sítích s použitím moderních technologií, jako je business intelligence.

„Jedním z hlavních a dlouhodobých pilířů podnikání skupiny KKCG jsou inovace a informační technologie. Patří sem mimo jiné i společnosti DataSpring a Safe DX zaměřené na služby datových center, venture kapitálový fond Springtide Ventures a samozřejmě Conectart,“ uvedl Michal Tománek, investiční ředitel skupiny KKCG. Podle něj je jednou z hlavních výhod těchto společností silné finanční zázemí skupiny KKCG a také možnost obsluhovat společnosti, které do ní patří. „V jednom momentu jsme zjistili, že lepší než tyto služby nakupovat zvenčí bude naopak vyvinout je a poskytovat je nejen našim firmám, ale i externím zákazníkům. Conectart je příkladem toho, že to funguje,“ doplnil Tománek.

Podle generálního ředitele Milana Roušara je Conectart rostoucí firma, která letos očekává tržby kolem 200 milionů korun. Spojením call center Informačních linek v Kolíně a v Praze spolu s akvizicí společnosti Dircom vznikl jeden z největších operátorů v oblasti BPO, kde pracuje již téměř 400 zaměstnanců. Conectart se chystá na další růst. „V této chvíli zkoumáme možnosti v jednotlivých krajích a hledáme nejvýhodnější podmínky pro zřízení dalšího perspektivního kontaktního centra. To plánujeme rozjet na podzim letošního roku,“ řekl Milan Roušar a doplnil, že společnost má více než desetiletou zkušenost v oblasti call center, která je založena na službách Informačních linek 1188. „Na konci roku 2017 bychom chtěli mít zhruba 500 zaměstnanců,“ uvádí Roušar. Conectart výrazně investuje do technologií,což je spolu s odborně zdatnými zaměstnanci hnacím motorem rozvoje společnosti. Na rozdíl od několika globálních hráčů na trhu se Conectart soustředí na zákazníky z České republiky a ze Slovenska.


Úvodní foto: © Lieschen - Fotolia.com




Komentáře