Lenovo se propracovalo na 2. místo počítačového trhu

Společnost Lenovo se ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku stala s 11,3% podílem dvojkou na počítačovém trhu v rámci regionu EMEA. Vyplývá to z výzkumu trhu zveřejněného analytickou společností IDC.

Lenovo se propracovalo na 2. místo počítačového trhu


Za tímto výsledkem stojí růst a úspěch společnosti v Rusku, Německu, Dánsku a Libanonu, kde je na první pozici.

Podle stejné statistky obsadila společnost Lenovo s 15,8% tržním podílem druhou příčku i v České republice za rok 2012. Lenovo zatím vykazuje velký meziroční růst (41,6 % v regionu EMEA,  47,4 % v ČR).

Ještě před 10 měsíci bylo Lenovo v regionu EMEA hráčem č. 5 a velká dynamika růstu dává naději, že by se mohla dostat na vrchol. Dopomoci k tomu mají nové inovativní produkty a útok na spotřebitelský segment.

Čtěte také: Nové telefony s Androidem od Lenovo: budete závidět Rusům

G +


Úvodní foto: fotoarchiv Lenovo




Komentáře