Mall Group postoupila v integraci

Skupina sestěhovala všechny e-shopy pod jednu střechu a spojila obchodní týmy ve společných prostorách v Holešovicích. Obhcodní týmy budou od nynějška pracovat nikoliv podle značek e-shopů, ale podle segmentů zboží.

Mall Group postoupila v integraci


Všechny e-shopy spadající do Mall Group dokončily během minulého týdne stěhování do společných prostor v pražských Holešovicích. Od 19. září tak pod jednou střechou působí MALL.CZ, CZC.cz, Proděti, Kolonial, BigBrands, Rozbaleno, Bux a Sporty. Dalším strategickým krokem je integrace obchodních týmů, které vede Jitka Dvořáková, obchodní ředitelka Mall Group.

Dva měsíce po dokončení transakce, kdy skupina Rockaway s finanční podporou Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a skupiny PPF převzala síť nákupních galerií MALL.CZ, vzniklo společné zázemí pro zaměstnance všech e-shopů z Mall Group. „Společné zázemí vnímám jako další krok, který nás posouvá ke společnému cíli – být e-commerce jedničkou v regionu střední a východní Evropy a stát se pro naše zákazníky první volbou za všech okolností," říká Jakub Havrlant, CEO Mall Group.

Společné zázemí umožnilo i první zásadní posun ve strategii. Tím je integrace obchodních týmů, které jsou nyní rozděleny nikoliv podle značek e-shopů, ale podle segmentů zboží: „Neznamená to, že bychom rušili značky našich e-shopu, na které jsou zákazníci zvyklí. Naopak budeme moci maximálně využít know-how našich obchodníků, kteří se teď mohou specializovat na konkrétní segmenty. Integrace nám umožní lépe řídit všechny naše obchodní kanály a reagovat na potřeby zákazníků," vysvětluje Jitka Dvořáková, dosavadní generální ředitelka CZC.cz, která v rámci Mall Group zastává roli obchodní ředitelky.

Nové zázemí Mall Group rozšiřuje stávající kanceláře MALL.cz a rozkládá se na šesti patrech, na kterých je k dispozici 24 zasedacích místností, kdy ta největší pojme 60 lidí. Během stěhování se přesunul materiál o hmotnosti téměř 5 tun, nově pořízený nábytek vážil dalších 15 tun. Technickým a projektovým přípravám se věnovalo 530 hodin a samotná realizace si vyžádala dvojnásobek tohoto času.


Úvodní foto: shopping-1 © 3ddock - Fotolia.com




Komentáře