Martin Vokřál bude řídit novou divzi Customer Services v CCV Informační systémy

Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM.

Martin Vokřál bude řídit novou divzi Customer Services v CCV Informační systémy


Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota.

Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors.

Martin Vokřál vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem. Ve volném čase se věnuje hře na piano a lyžování. Jeho společnou zálibou s manželkou je společenský tanec.


Úvodní foto: archiv redakce




Komentáře