Nová verze správy firemního tisku od Y Softu: SafeQ 5

Inovovaný produkt přichází s novým platebním systémem a s vyšším výkonem řidicího serveru.

Nová verze správy firemního tisku od Y Softu: SafeQ 5


Česká společnost Y Soft uvádí novou verzi svého klíčového produktu pro firemní správu tisku, kopírování a skenování YSoft SafeQ 5. Ten přináší vedle až 30% úspory nákladů na tisk, jednoduchosti a vysoké míry zabezpečení i nový platební systém, ještě zjednodušené ovládání a pohodlný, graficky názorný systém reportování.

„Náš produkt je určený pro všechny středně velké a velké společnosti, ale největší zlepšení s poslední verzí pocítí zejména firmy, školy a instituce, které nabízejí kopírování, skenování či tisk za úplatu,“ shrnuje Václav Muchna, CEO společnosti Y Soft.

Z řady vlastností produktu upozorníme na  funkci Private Cloud, se kterou je možno získat v jedném webovém rozhraní centrální správu a monitoring všech tiskových služeb v rámci celé firmy, a to včetně poboček. Bezpečný platební systém pak mohou využít třeba zejména univerzity, veřejné knihovny a další firmy či organizace, které nabízejí možnost tisku, skenování či kopírování ve svých prostorách za úplatu. Výkonný ovládací server zvládne online spravovat až 200 tiskáren.

Obecná dostupnost nové verze na trhu je naplánovaná na 17. března 2014.


Úvodní foto: Y Soft




Komentáře