Rondo.cz: start-up se zaměřuje na zákazníky e-shopů

Na český trh vstoupil nový start-up Rondo.cz, který je kombinací věrnostního programu a motivačního systému. Je určen především e-shopům, ale i dalším retailovým společnostem. Načasování spuštění Rondo.cz na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který zvedl limity pro marketingové soutěže.

Rondo.cz: start-up se zaměřuje na zákazníky e-shopů


Za projektem stojí trojice mladých Čechů. Autor myšlenky Lukáš Vršecký, donedávna šéf B2B oddělení Alza.cz a dvojice investorů Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera. Z pohledu spotřebitele je Rondo.cz nová zábavná on-line hra, kde může vyhrát zajímavé ceny třeba již v den samotného nákupu. Už nemusí donekonečna střádat body či slevové kupóny, které může využít za několik měsíců, nebo je nakonec nevyužije vůbec. Stačí nakoupit u některého z partnerů Rondo.cz a získat body, které vloží do hry. A ještě v den nákupu může odměněný zákazník vyhrát zajímavé ceny jako jsou vstupenky na zajímavé akce, domácí doplňky a spotřebiče, drony, smartphony, hodinky či sportovní vybavení. Hodnota a atraktivita výher se bude navíc měsíc od měsíce zvyšovat.

Načasování spuštění Rondo.cz na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Zatímco doposud byly povoleny pouze takové soutěže, v nichž souhrn nepeněžitých výher za jeden kalendářní rok nepřesáhl 200 tisíc korun a hodnota jednotlivé výhry nepřekročila částku 20 tisíc korun, od 1. ledna 2017 již tato omezení neplatí. Nově jsou marketingové soutěže chápány jako obchodní praktiky a nepodléhají již zákonu o hazardních hrách, ale zákonu o ochraně spotřebitele.

„Projekt jsme předem projednali s ministerstvem financí. Důvěryhodnost je pro nás při jednání s potenciálními partnery zásadní, takže jsme chtěli mít jistotu, že tento model lze podle nové legislativy použít,“ dodává Lukáš Vršecký.


Úvodní foto: shopping-1 © 3ddock - Fotolia.com




Komentáře