Twitter zavádí automaticky přehrávaná videa

Dříve sociální, nyní sociálně-reklamní síť Twitter se již značně odchýlil od své původní myšlenky stručných vzkazů o délce 140 znaků. Nyní umožňuje, aby se uživatelům ve frontě příspěvků zobrazovala automaticky přehrávaná videa. Celkem logicky budou mít videa naštěstí ztlumený zvuk, dokud na ně uživatel neklikne.

Twitter zavádí automaticky přehrávaná videa


Reklamní videa a videa nativně vložená do Twitteru, například pomocí nového nástroje pro záznam videa, se zatím budou automaticky přehrávat v plné verzi webové stránky Twitteru  a v aplikaci pro zařízení se systémem iOS, aplikace pro Android by měla být k dispozici v dohledné době.

Změny se týkají i videí nahraných aplikací Twitter Vine a animovaných souborů GIF.

Automatické přehrávání videi – jakkoli je mohou uživatelé shledávat obtěžujícím – pomohou Twitteru konkurovat  Facebooku, který umožnil mezi příspěvky vkládat automaticky přehrávaná videa včetně reklamních již v roce 2013. Pro Twitter je reklama hlavním zdrojem příjmů a není jedinou internetovou firmou, která si chce video reklamami ukousnout svůj díl z tradičních rozpočtů na televizní reklamu.

Na Twitteru se videa začnou přehrávat se ztlumeným zvukem, dokud na ně uživatel neklikne nebo nepoklepe.

Uživatelé, kteří si automatické přehrávání videa nepřejí, mohou tuto funkci vypnout v nastavení. Spouštět videa potom budou nadále poklepáním. Nastavení také umožňuje zvolit, aby se videa přehrávala automaticky pouze při připojení přes Wi-Fi, nikoli přes mobilní síť.

Při pomalém připojení uživatelé automaticky přehrávaná videa neuvidí.

Twitter používá stejnou dobu přehrávání jako Facebook – 3 sekundy – k označení videa jako shlédnutého.


Úvodní foto: © hackerkuper - Fotolia.com




Komentáře