V Magickém kvadrantu pro oblast správy tisku a obsahu je lídrem Xerox

Výzkumná agentura Gartner označila v rámci své pravidelné studie Magic Quadrant 2014 společnost Xerox za lídra v oblasti správy tisku a dokumentů.

V Magickém kvadrantu pro oblast správy tisku a obsahu je lídrem Xerox


Agentura Gartner se ve své zprávě zabývá rostoucím významem služeb souvisejících se správou obsahu a správou tisku. V tomto segmentu ocenila Xerox nejen za nejucelenější vizi, ale i za nejlepší praktické výsledky.

Nová generace služeb správy tisku (Managed Print Services, MPS) od Xeroxu sestává ze tří hlavních fází. Jsou jimi: 1. posouzení a optimalizace tiskového řešení, 2. zabezpečení a integrace a 3. automatizace a zjednodušení. Cílem nové generace MPS od Xeroxu je propojit papírový a digitální svět tak, aby firmy tiskly ekonomičtěji, pohodlněji a bezpečněji.

„To, jak je obsah používán, sdílen a ukládán, je v dnešním proměnlivém mobilním pracovním prostředí jedním z hlavních kritérií úspěchu každého řešení pro správu tisku,” říká Mike Feldman, prezident pro oblast služeb pro velké firmy. „Jsme přesvědčeni, že pozice lídra v oblasti správy tisku a správy obsahu, kterou nám přisoudila letošní studie agentury Gartner, potvrzuje správnost strategie Xeroxu: pomáhat našim klientům zjednodušovat a optimalizovat firemní procesy zahrnující práci s papírovými dokumenty.“

V oblasti správy tisku není ocenění ze strany agentury Gartner letos jediným úspěchem Xeroxu. Již popáté v řadě byla společnost Xerox označena analytickou společností Quocirca za lídra celosvětového trhu MPS a stejnou pozici Xeroxu přisoudila také zářijová zpráva poradenské společnosti IDC MarketScape, která se zaměřila na poskytovatele správy tisku a papírových dokumentů - „Worldwide Managed Print and Document Services Hardcopy Vendor Assessment”.

Čtěte také:
→ Podnikový tisk: tiskněte méně a šetřete!
O „kanceláři bez papíru“ se hovoří již desetiletí, já sám jsem se tímto termínem setkal již v roce 1994 – a to nebyl zdaleka nový. Při konfrontaci se skutečností se ale zdá, že bezpapírová kancelář bude spíše snem než realitou...
→ Firemní tisk: největší náklady tvoří fakturační a účetní práce
Většina firem považuje tisk dokumentů za důležitou podpůrnou součást své činnosti, faxy se stávají minulostí.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+


Úvodní foto: archiv redakce




Komentáře