Validace obchodních partnerů ve veřejných registrech

Systém pro validaci CEVR vznikl ve spolupráci společností KCT Data a Forers. Systém je určen pro automatizovanou kontrolu faktur a dodavatelů s využitím více zdrojů a pracuje v napojení na SAP.

Validace obchodních partnerů ve veřejných registrech


Systém CEVR je nabízen výhradně jako služba v různých tarifních programech. Tyto tarifní programy zahrnují jak časové předplatné (bez omezení množství dotazů za předplacené období), tak i platbu za uskutečněné dotazy. Systém podporuje asynchronní i synchronní zpracování, tj. je schopen posílat aktivně notifikace o změně sledovaných údajů i poskytovat online odpovědi na dotazy ze systému SAP nebo webového rozhraní.

Podporované registry:

  • ARES (Obchodní rejstřík, Registr živnostenského podnikání,
  • registr nespolehlivých plátců daně (ADIS),
  • registr plátců DPH v EU (VIES),
  • registrace pro styk s orgány celní správy (EORI – zveřejnění registrace je podmíněno souhlasem subjektu),
  • insolvenční rejstřík ČR (podle insolvenčního zákona),
  • kontrola na odcizení OP a cestovního pasu v ČR (MVČR),
  • ověření SPZ na České kanceláři pojistitelů,
  • výskyt adresy na SPAM listech (důležité pro odesílání faktur, vyúčtování apod.),
  • sledování zásilek (PPL, Česká pošta apod.),
  • sledování výskytu klíčových slov ve vysílání České televize.

Systém podporuje protokoly IPv4 i IPv6. Pro napojení k systému SAP jsou připravena API rozhraní ve standardech HTTP/S REST, SOAP, XMPP. Podporovanými komunikačními kanály (kromě API rozhraní) jsou e-mail, SMS, příp. i IVR na telefonní lince.


Úvodní foto: © Andrea Danti - Fotolia.com




Komentáře