Zákaznický den společnosti Algotech 2015

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 21. – 22. 5. 2015 v hotelu Akademie-Naháč v Choceradech svůj tradiční Zákaznický den. Více jak 120 účastníků přijalo nabitý odborný program i neformální část velmi pozitivně.

Zákaznický den společnosti Algotech 2015



Zákaznický den společnosti Algotech je již tradičním květovým setkání zákazníků, partnerů a zaměstnanců společnosti Algotech. Rok od roku se nám daří zvyšovat počet účastníků akce. Letošní ročník se nesl v duchu hesla: „Všechno má své kouzlo“. Jednotlivé odborné přednášky byly odděleny úsměvnými historkami z projektů. V podvečer akce pak přišel i kouzelník.

Z odborných vystoupení zúčastněné velmi zaujala živá ukázka Avaya komunikátoru. Technologie, která velmi jednoduše umožňuje nejen telefonovat, ale i použít videohovor, chat apod. Společnost NICE prezentovala řešení RTS pro zlepšení práce kontaktních center a back-office. Zákazníci rovněž ocenili I novinky od Oracle, zejména rozvoj produktu JD Edwards.

Očekávaným tématem byly novinky z AlgoCloudu, vlastního datového centra společnosti Algotech, který získává stále více zákazníků, a rozšiřuje se nejen s podporou společnosti HP.

O své zkušenosti se službami Algotechu se podělil rovněž zástupce společnosti Toyoda Gosei, kterému jsme implementovali ERP řešení Oracle JD Edwards.
 
Vedle technických prezentací Algotech připravil s Petrem Ludwigem přednášku na téma Konec prokrastinace, což hosty zákaznického dne Algotechu take velmi zaujalo.
 
„Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s většinou našich zákazníků, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

Obchodní ředitel, Alexandr Pomazal, jeho slova potvrzuje: „Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb“.


Úvodní foto: Algotech


Galerie



Komentáře