Marcel Divín z Epsonu: Chceme nabízet úsporné produkty s přidanou hodnotou

Na naše dotazy odpovídal Marcel Divín, business account manager ve společnosti Epson.

Marcel Divín z Epsonu: Chceme nabízet úsporné produkty s přidanou hodnotou


CIO BusinessWorld: Epson letos v létě v Manchesteru představil svou novou strategii, v níž si klade za cíl se více přiblížit potřebám malých a středních podniků. Jakými nástroji toho chcete dosáhnout?

Marcel Divín: Prvním základním krokem je rozšíření portfolia produktů tak, abychom byli schopni reflektovat potřeby každého zákazníka z těchto oblastí. Budeme nabízet produkty s přidanou hodnotou, které mají zákazníkovi nabídnout kvalitu, komfortní používání a primárně úsporu provozních nákladů. Druhým základním bodem je itegrace našich produktů a software do již existujících provozních struktur. Třetím základem bodem je servisní zajištění s možností nadstandardního řešení - například servis tiskáren 24 hodin x 7 dnů, výměna produktů kus za kus apod.

CIO BusinessWorld: Nedávno představená řada inkoustových tiskáren WorkForce Pro má v podnicích konkurovat laserovým zařízením. V čem se liší od předchozích generací produktů?

Marcel Divín: Hlavní rozdíly nalezneme ve výkonu zařízení v kombinaci s robustní konstrukcí a extra velkokapacitními náplněmi. Právě toto bylo cílem při vývoji produktové řady WorkForce Pro - přinést srovnatelný výkon a robustnost v porovnání ze srovnatelnými laserovými produkty pro malé a střední parvocní skupiny. To vše při zachování benefitu inkoustoveho tisku - o 80% nižní náklady na spotřebu energie, o 50% nižší náklady na tisk a univerzálnost tisku díky  technologii inkoustu DURABrite Ultra, která garantuje odolnost vůči vodě, otěru a světlu tisk na prakticky jakýkoliv typ papíru vyjma speciálních médií jako je křídový papír. Výsledkem jsou úspory pohybujicí se od tisiců po desitky tisíc korun ročne - podle počtu instalovanych zařízení.

CIO BusinessWorld: A konečně naše poslední otázka v tomto minirozhovoru bude směřovat k elektronickému zpracování dokumentů - čím se chce Epson v této oblasti odlišit od konkurence?

Marcel Divín: Mezi hlavní cíle patří postupné rozšíření portfolia v kombinací s plnou softwarovou podporou. Tedy pokud si zákazník koupí skener pro zpracování dokumentů, bude moci využít jak řešení od společnosti Epson, tak i širokou škálu dostupných řešení třetích stran, které podporujeme. Toto umožní integraci do již stávajících systémů u koncových zákazníků. Pro budoucí zákazníky, kteří v rámci digitalizace a archivace dokumentů zatím nepodnikli žádné kroky, nabídneme ve spolupráci s partnery ucelené řešení přímo na míru.





Komentáře