10 mýtů o správě výkonu u virtualizace (2.)

Správa výkonu se stala klíčovou podmínkou pro maximalizaci přínosů u jakéhokoliv projektu v oblasti virtualizace. Objevila se však také spousta mýtů, které, pokud nebudou včas vyvráceny, mohou všechny tyto přínosy výrazně zbrzdit. Přinášíme vám seznam největších mýtů a jim odpovídajících skutečností.

10 mýtů o správě výkonu u virtualizace (2.)


← Předchozí díl

Mýtus číslo 6:
Software založený na agentech je nezbytný

Realita: Software založený na agentech omezuje škálovatelnost virtualizovaných prostředí – staví totiž do cesty překážky a rozšiřuje míru duplikace. Agent obsažený v každém virtuálním stroji výrazně snižuje schopnost IT škálovat virtualizovanou infrastrukturu – a omezuje její rozšiřitelnost, která je nezbytná k přijímání datových toků z různých sil.

Mýtus číslo 7:
Ve virtualizované infrastruktuře jsou oddělené nástroje zcela v pořádku

Realita: Pochopení kauzality problémů s výkonností je ve virtualizaci naprosto nezbytné. IT této kauzalitě musí rozumět, což vyžaduje integrovaný vhled do jediného systému, do všech interakcí objektů s jinými objekty, které mohou způsobovat daný problém. Virtualizace je dynamická infrastruktura a IT oddělení musí monitorovat její změny právě ve chvíli, kdy k nim dochází, aby dokázalo sledovat korelaci mezi objekty a interakcemi.

Mýtus číslo 8:
Virtualizace LOB (line of business) aplikací je příliš riskantní

Realita: Společnosti si uvědomují, že virtualizace jejich LOB aplikací je absolutně nezbytná, aby mohly dosáhnout na všechny výhody virtualizace. S živými a neustálými vhledy napříč sily ve fyzické i virtuální oblasti může IT získat porozumění potřebné k zajištění výkonu a dostupnosti jejich nejkritičtějších aplikací. Zabrání tak zdržením a dosáhne maximalizace hodnoty investice.

Mýtus číslo 9:
U virtualizace nelze zjistit návratnost investic vložených do správy výkonu

Realita: Efektivní správa výkonu dává IT možnost maximalizovat návratnost investic do virtualizace snížením času pro řešení problému a rozšířením jejich virtuální stopy tak, aby obsahovala i LOB aplikace. Obojí zvyšuje hodnotu virtualizace pro organizace a dává IT oddělení schopnost snáze komunikovat dlouhodobou hodnotu technologie nad rámec pouhého šetření investičních nákladů v oblasti hardwaru.

Mýtus číslo 10:
Správu virtualizace povedou velcí dodavatelé nástrojů pro IT management

Realita: Správa virtualizovaných prostředí se od správy fyzického prostředí liší téměř v každém myslitelném ohledu. Dodavatelé řešení pro správu IT mají náskok z hlediska funkcionality a pokročilých interakčních schopností analýzy. Ty byly navrženy specificky tak, aby spravovaly dynamická virtualizova ná prostředí, stejně jako rostoucí hybridní infrastrukturu s více hypervizory.


Úvodní foto: © pressmaster - Fotolia.com

Vyšlo v CIO Business World 12/2012
Časopis lze koupit se slevou 20 %





Komentáře