Airbus zcela přešel od pobočkových ústředen na IP telefonii

Airbus dokončil zavedení systému Cisco Unified Communications, který pomůže zlepšit spolupráci, zvýšit produktivitu a zjednodušit komunikační infrastrukturu, která bude podporovat 45 000 zaměstnanců. Společnost Cisco po dokončení zakázky oznámila, že dodala již celkem 12 milionů IP telefonů Unified IP Phone.

Airbus zcela přešel od pobočkových ústředen na IP telefonii


Airbus dokončil zavedení systému Cisco Unified Communications, který pomůže zlepšit spolupráci, zvýšit produktivitu a zjednodušit komunikační infrastrukturu, která bude podporovat 45 000 zaměstnanců. Společnost Cisco po dokončení zakázky oznámila, že dodala již celkem 12 milionů IP telefonů Unified IP Phone.

Airbus přešel od klasických pobočkových ústředen na telefonní systém zcela založený na protokolu IP. Nyní má 30 000 linek ve Francii a 10 000 Británii, které jsou řízeny softwarem Cisco Unified Communications Manager pro zpracování hovorů. Pětiletý kontrakt na implementaci a správu IP komunikací Airbusu byl podepsán v roce 2005 operátorem a integrátorem komunikačních služeb Orange Business Services.

Orange Business Services potřebovala pro instalaci centrální architektury a následnou počáteční konfiguraci a plánování devět měsíců. Řešení bylo uváděno do provozu rychlostí 600 telefonů denně, což podle Cisca ukazuje, jak rychle a snadno může být systém Unified Communications implementován.

Foto: Airbus





Komentáře