Počínaje říjnem letošního roku představila nové logo i firemní barvy a spustila nové webové stránky. Novou firemní barvou Cleverlance se stala fialová, a nahradila tak více než dekádu dominující oranžovou. Zmodernizované, odlehčené logo je doprovázeno sloganem CREATE IT. „IT“ přitom může být zkratkou pro informační technologie nebo "to", čím se firmy ve svém podnikání zabývají a co je nutné vždy znovu vytvářet a obnovovat. Společnost nyní svou pozornost zaměřuje na vývoj nových a rozvoj stávajících produktů a do roku 2013 má za cíl zvýšit podíl produktového portfolia jako reakci na požadavky trhu.
„Cílem rebrandingu je kromě vytvoření nového obchodního modelu také modernizace designu, celkové oživení firemní podoby a svěží styl pro další etapu naší existence,“ uvedl Marek Jirsa, marketingový ředitel Cleverlance.
Cleverlance po 11 letech mění logo i firemní strategii
Česká softwarová společnost Cleverlance mění po 11 letech svého působení na trhu design a firemní strategii.
autor redakce | Aktuality |
Související články
Logos manažersky posílil
Logos našlápl k dalšímu úspěšnému roku
Ness kupuje Logos, českého poskytovatele IT služeb
Společnost Ness oznámila dokončila akvizice Logos
Trango Systems vytyčila novou strategii, má nový název i logo
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře