Společnost Cleverlance implementovala v České spořitelně frontend aplikace pro použití v její pobočkové síti. Řešení má za úkol zajistit vyšší stupeň automatizace a efektivního prodeje stávajících produktů financování v segmentu malých a středních podniků. Jedná se zejména o služby kontokorent, pojištění klíčových osob, termínovaný úvěr, pojištění neschopnosti splácet a odklad splátek úvěru.
Cleverlance uvádí, že s pomocí tohoto nového aplikačního prostředí mohou pracovníci poboček České spořitelny obsloužit klienty ve výrazně kratších časech a uspokojit jejich poptávku po produktech financování stejně kvalitně na všech pobočkách banky. Kromě vytvoření a otestování frontendu dodala Cleverlance České spořitelně také automatizovaný test klíčových funkčností a aplikační prostředí pro školení pobočkových pracovníků včetně vytvoření backendových rozhraní.
Cleverlance vyvinula nové aplikační prostředí pro Českou spořitelnu
Společnost Cleverlance implementovala v České spořitelně frontend aplikace pro použití v její pobočkové síti.
autor redakce | Aktuality |
Související články
Cleverlance Enterprise Solutions uzavírá rok 2007
Cleverlance oznamuje změny v organizaci a vedení společnosti
Cleverlance má novou PR posilu
Cleverlance Essoxu dodalo CRM včetně modernizovaného kontaktního centra
Cleverlance má nové členy managementu
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře