IBB představuje pilotní projekt Intextového videa

Nový formát internetové reklamy je ode dneška k vidění na webových stránkách Internet BillBoard. Video je jednou ze součástí formátů BillBoard Intextové reklamy, kterou společnost začala nabízet 24. června.

IBB představuje pilotní projekt Intextového videa


Pilotní video je možné od dnešního dne shlédnout na webových stránkách společnosti Internet BillBoard www.billboard.cz. Jde o nový formát Intextové reklamy, kterou Internet BillBoard spustil 24. června letošního roku. Pilotní video je k dispozici na adrese: http://www.billboard.cz/media-intext.php.

" Atraktivní formáty od textu po video výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku, produkt či službu upozornit. Při tvorbě pilotního videa jsme se zaměřili na oblast realit. Chceme tak názorně ukázat, jak by mohly např. realitní kanceláře využít nový grafický formát intextové reklamy k propagaci svých služeb. Stačí jen zvolit ta správná klíčová slova, vytvořit zajímavou videoupoutávku a zvolit cenu za zobrazení (CPT), která se pohybuje již od 0,10Kč/zobrazení. Videobublina se zobrazí v zorném poli návštěvníka a to tehdy, kdy cíleně setrvá na daném klíčovém slovu”, uvedl předseda představenstva a generální ředitel společnosti Internet BillBoard Karel Pavlíček.

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři nové formáty Intextové reklamy. Bublina Text je určena primárně pro produktově orientované a na okamžitý výkon zaměřené kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky logu. U těchto typů bublin se platí za klik (PPC). Bublina Flash slouží především pro posílení image, ale i produktově zaměřené kampaně. Zmíněná Bublina Video je vhodná rovněž pro image i produktové kampaně. U těchto typů bublin se naopak platí za zobrazení (CPT).





Komentáře