Slavnostní zahájení provozu servisního centra IBM Integrated Delivery Center proběhlo před dvěma roky 12. dubna 2006 a dnes poskytuje služby v oblasti outsourcingu informačních technologií již více než šesti stovkám klientů po celém světě.
Centrum IBM Integrated Delivery Center (IDC) Brno můžeme označit za jedno z nejrozmanitějších pracovišť IBM svého druhu. Toto tvrzení dokládá fakt, že zde pracuje více než 2400 odborníků až 70 různých národností. Od slavnostního zahájení činnosti centra v roce 2006 se základna jeho zaměstnanců rozrostla o více než 40%, což je způsobeno nárůstem počtu klientů, kteří svěřují IBM správu svých infrastruktur IT a pracovišť podpory.
IBM IDC Brno hraje klíčovou roli v celosvětové síti IBM, jež nabízí širokou škálu služeb v oblasti strategického outsourcingu a vzdálené správy IT, jako je například instalace serverů, správa sítí, podpora aplikací a nepřetržitý dohled nad jejich během nebo koncová podpora pro zákazníky.
Základním kamenem úspěchu jsou schopnosti a nadání odborníků z celého světa, kteří zde pracují. A právě do jejich profesního a kariérního rozvoje IBM investuje každý rok nemalé částky. Úspěšnost této investice nedávno ocenila i agentura CzechInvest, která firmě IBM udělila ocenění Investor roku 2006 v kategorii NEJVĚTŠÍ EKONOMICKÝ PŘÍNOS – STRATEGICKÉ SLUŽBY.
Centra sítě IDC jsou klíčovým prvkem strategie IBM při budování globálně integrované společnosti. Tato strategie umožňuje klientům přístup k potřebným dovednostem a know-how ve správný čas a na správném místě, kdekoliv na světě.
Zkušenosti IBM s nadáním a schopností brněnských profesionálů vytváří z IBM IDC Brno atraktivní kombinaci pro stále více klientů.
Pro více informací klikněte zde
IBM IDC v Brně
Slavnostní zahájení provozu servisního centra IBM Integrated Delivery Center proběhlo před dvěma roky 12. dubna 2006 a dnes poskytuje služby v oblasti outsourcingu informačních technologií již více než šesti stovkám klientů po celém světě.
Aktuality
Principal engineering expanduje
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]

Komentáře