Kontaktní centrum prodáno až do Mongolska

Kontaktní centrum prodáno až do Mongolska


Algotech, poskytovatel telekomunikačních řešení pro instituce a podnikovou sféru ve střední a východní Evropě, zaznamenal v roce 2006 více než 50% růst obratu.

Algotech tak dosáhl 16% podíl na trzích kontaktních center v Polsku, ČR, Slovensku Maďarsku, Srbsku, Černé Hoře a Rumunsku. Počet zaměstnanců vzrostl na 78. Algotech navázal partnerství se společnostmi etalk a Teleopti. V roce 2006 Algotech získal jako klienty Telekom Srbsko, Michael Page International, GLS, Guest-Tek a také mongolskou banku XacBank.

“V ČR a na Slovensku se mezi uživatele technologie pro profesionální centra zákaznické péče, implementované společností Algotech, zařadily renomované společnosti z finanční i mediální sféry, například Slovenská sporiteľňa, UPC Broadband Slovakia či skupina Mafra. V dalších letech očekáváme růst, podporovaný celosvětovým trendem vytěžování perspektivních regionů. Česká republika a Slovensko se stávají centrem poskytování služeb, ke kterým patří i moderní kontaktní centra,“ uvedl Karel Dobiáš, Country manager Algotechu v ČR a SR.





Komentáře