Konzultační a technologická společnost Logos jako jediná získala hned tři ceny v prestižní soutěži Microsoft Awards 2008. V tradiční Microsoft Industry Awards vyhrála dvě ze sedmi kategorií a v nové soutěži Microsoft Technology Awards získala titul Finalist.
Tato ocenění Microsoft každoročně uděluje partnerům, kteří vyvíjí řešení na platformě Microsoft a využívají nové technologie k maximálnímu přínosu pro své zákazníky.
• Microsoft Industry Awards v kategorii „Bankovnictví, pojišťovnictví a správa financí“ vyhrálo řešení „Logos LifeFlow“, které Logos vytvořil pro společnost PPF a.s., kde podstatně zrychlilo a zefektivnilo správu objednávek a faktur.
• V kategorii „Komunikace & média“ zvítězil Logos s CRM implementací „Řízení vztahu se zákazníky“, kterou posunul na novou úroveň Divácké centrum České televize.
• Titul „Microsoft Technology Awards 2008 - Finalist“ získal Logos v kategorii Nejlepší ERP/CRM řešení za službu „Hosting CRM“. Ta efektivně zpřístupňuje výhody MS Dynamics menším společnostem, aniž by musely investovat velké částky do hardwaru a softwaru.
„Ocenění nás těší hlavně proto, že kromě maximálního přínosu řešení pro naše zákazníky, oceňují technologičtí partneři naši schopnost kvalitně používat jejich technologie. To je totiž možné jen při vysoké profesionalitě a velmi dobrých znalostech nových technologií. Logos dnes disponuje jedním z nejsilnějších týmů na Microsoft technologie a například v oblasti Microsoft Dynamics CRM máme nejzkušenější tým v naší zemi,“ dodává k výsledkům Pavel Endrle, ředitel společnosti Logos.
Logos dominoval Microsoft Awards 2008
Konzultační a technologická společnost Logos jako jediná získala hned tři ceny v prestižní soutěži Microsoft Awards 2008. V tradiční Microsoft Industry Awards vyhrála dvě ze sedmi kategorií a v nové soutěži Microsoft Technology Awards získala titul Finalist.
Aktuality
Principal engineering expanduje
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]

Komentáře