Společnost IBM představila inovace v oblasti marketingu a prodeje, jež maloobchodníkům pomohou poskytovat konzistentní zákaznickou zkušenost bez ohledu na formu nákupu – v kamenných obchodech, prostřednictvím mobilních technologií nebo online.
Aby IBM vyšla vstříc této rostoucí poptávce, představuje nová softwarová řešení. Ta podpoří služby pro zákazníky, kteří nakupují prostřednictvím více kanálů a očekávají od nich totožnou zkušenost co se týče kvality prodeje i marketingu. V rámci iniciativy Smarter Commerce pomáhá IBM obchodníkům obsloužit zákazníky tak, aby mohli rychle nakupovat kdykoli, kdekoli a jakýmkoli způsobem, přičemž celou interakci mezi obchodníkem a nakupujícím vnímá IBM jako službu.
IBM nabídne nástroje pro podporu multikanálových způsobů prodeje
Globální studie IBM, která oslovila 26 000 spotřebitelů, odhalila, že 35 % z nich do budoucna uvažuje o využití dalších kanálů k nákupu zboží a služeb.
autor redakce | Aktuality |
Související články
IBM už podeváté ovládla první příčku nejvýkonnějších počítačů
IBM pro českou Státní pokladnu
Nové servery IBM se zdokonalenými procesory AMD Opteron
IBM odhaluje pět nových inovací
IBM Cognos a Global Business Services představují SIMB
Aktuality
O letošním Black Friday utratíme na e-shopech až 800 milionů korun
Co je součástí nejnovější aktualizace Chromu? (4)
Co je součástí nejnovější aktualizace Chromu? (3)
Co je součástí nejnovější aktualizace Chromu? (2)
Co je součástí nejnovější aktualizace Chromu? (1)

Komentáře