Po sedmi měsících, které zabral vývoj a implementace CRM systému, byla aplikace uvedena do provozu. Právě dokončené řešení je postaveno na technologii Oracle a stávajícím datovém modelu aplikace MDMS.
Předností nové aplikace je podle tiskového prohlášení především eliminace chyb spojených s původním ručním zadáváním parametrů smluv a automatická synchronizace dat mezi účetním systémem, aplikací pro podporu obchodu s elektřinou a plynem MDMS a novým CRM řešením.
„Cílem tohoto projektu bylo vytvořit informační systém, který zohlední kromě současných potřeb i ty, jež v budoucnu vyplynou z neustálého dynamického rozvoje společnosti Lumius.“ říká Bohumil Jirgl, projektový manažer, Ness.
Ness dokončil implementaci CRM řešení pro Lumius
Ness Technologies oznámil dokončení aplikace pro evidenci zákazníků a smluv společnosti Lumius
autor redakce | Aktuality |
Související články
Finanční výsledky Ness Technologies za třetí čtvrtletí roku 2008
Business intelligence: Cesta k CPM
Tajemství úspěšné business intelligence: Špičkový datový sklad
Internet Info a TUESDAY Business Network ohlašují spojení
IBM Cognos a Global Business Services představují SIMB
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře