V tomto tradičním segmentu zaujímá OKI dlouhodobě 2. místo na trhu v ČR.
„Od inzerce jehličkových tiskáren si slibujeme posílení spojení značky OKI s touto specifickou produktovou kategorií. Navíc věříme, že vizuál s ježkem zaujme i širší cílovou skupinu“, říká Jana Bořilová, Marketing Executive společnosti OKI.
Jednotlivé produktové inzeráty jsou určeny pro publikování ve formátu „junior page“. Součástí kampaně je i vkládaná inzerce. Do mediaplánu byly zahrnuty specializované ICT tituly, ekonomické, zpravodajské a společenské časopisy.
OKI má novou reklamu na jehličkové tiskárny
Společnost OKI Printing Solutions rozšířila svou podzimní „zvířecí“ reklamní kampaň na podporu prodeje barevných tiskáren a multifunkčních zařízení o již několik let nepropagovanou kategorii jehličkových tiskáren.
autor Alexandr Radecký | Aktuality |
Aktuality
Principal engineering expanduje
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]

Komentáře