Profesionální a spotřebitelské trhy se od sebe vzdalují

Profesionální a spotřebitelské trhy se od sebe vzdalují


Acer oznámil reorganizaci společnosti jako celku i regionálního členění svých obchodních jednotek v oblasti EMEA.

Nová organizační struktura podle představitelů společnosti vychází z rozdílného přístupu k postavení výrobků na trhu. Jejím základem je proto rozdělení do dvou samostatných divizí, profesionální a spotřebitelské.
První divize je zcela zaměřena na vývoj řešení pro malé a středně velké firmy i velké podniky. Služby této divize se neomezují na výrobky a řešení, ale zahrnují rovněž finanční, marketingové a technické služby.
Spotřebitelská divize zajišťuje vývoj řešení pro koncové zákazníky, digitální domácnost apod. Spadají pod ní také multimediální produkty.

Nedávno jsme oslavili 30. výročí,” uvedl Walter Deppeler, vicepresident Aceru pro oblast EMEA. “... v průběhu těchto třiceti let jsme uskutečnili několik organizačních změn, které byly zaměřeny na rozvoj a rozšiřování společnosti. Opět se však objevily nové výzvy, které od nás vyžadují vyšší efektivitu a flexibilitu....”

Struktura organizace s sebou nese i nové zeměpisné rozdělení oblasti EMEA. Společnost Acer vytvořila čtyři nové oblasti: západní Evropa a severské státy, které představují nejkonsolidovanější a nejvyzrálejší trhy, a východní Evropa a Střední východ a Afrika (MEA), což jsou trhy s podstatně vyšší dynamikou.





Komentáře