Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro nový hotel Courtyard by Marriott Prague Airport na letišti Ruzyně.
Dodávka obsahovala systém HiPath 4000 v3.0, který je již nainstalován v hotelech Prague Marriott V Celnici a Courtyard Prague Flora v Lucemburské, server Hotel Advanced, řešení pro kontaktní centra HiPath ProCenter Enterprise a digitální a hotelové telefony.
Nainstalovaný HiPath 4000 verze 3.0 je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy. Server Hotel Advanced pak umožňuje mj. i služby hlasové pošty. Personál hotelu je podle dodavatele díky tomu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).
Jan Lerche, jednatel Siemens Enterprise Communications, uvedl: „Do nového hotelu Courtyard by Marriott jsme dodali klíčové řešení pro kontaktní centra, a to server HiPath ProCenter Enterprise. Tento server zajišťuje snadnou interní komunikaci s hotelovými hosty, ale je také konfigurován pro zpracování externího volání a jeho distribuci podle nastavených principů, které si definovalo vedení hotelu.“
Server pro hotel Marriott
Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro nový hotel Courtyard by Marriott Prague Airport na letišti Ruzyně.
autor Pavel Houser | Aktuality |
Aktuality
Principal engineering expanduje
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]

Komentáře