SPIR rozšířil své řady

Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu bylo přijato do řad sdružení hned sedm nových členů.

SPIR rozšířil své řady


Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu bylo přijato do řad sdružení hned sedm nových členů.

Sekci médií rozšířily společnosti Aukro.cz, pod jejíž hlavičkou funguje jeden z nevětších aukčních portálů u nás www.aukro.cz a Retail Info provozující internetová média www.akcniceny.cz a www.monitor.cz. Dalším členem Sekce médií se stalo vydavatelství Burda Communications publikující server pro fanoušky počítačových her www.hrej.cz . Ten je určen především čtenářům papírového titulu Level a Next Level, který Burda Communications také vydává. Do sekce médií vstoupila i společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls www.impuls.cz , nejposlouchanějšího rádia u nás. Zajímavým členem SPIR se stala společnost Microsoft. Vstup do sdružení vysvětluje Jiří Grund, marketingový ředitel společnosti: "Uvědomujeme si význam a možnosti online trhu v České republice, a proto jsme rádi, že máme možnost být členy tohoto sdružení. Díky tomu budeme mít více příležitostí aktivně se podílet na jeho vývoji a přispět tak ke zlepšení situace v oblasti českého internetu."

Posun zaznamenala i sekce internetových zadavatelů. Do jejích řad zamířila internetová agentura Sun Marketing. Renáta Změlíková, obchodní ředitelka, si od členství ve SPIR slibuje především další zlepšování vztahů s médii. Posledním nováčkem ve SPIR je internetová sekce Ogilvy One - OgilvyInteractive. Podle jejího ředitele Tomáše Jindříška je vstup OgilvyInteractive do SPIR logickým krokem. "S profesionalizací trhu internetové reklamy je tu velký prostor pro obecně respektovanou autoritu, která bude pro trh v České republice vzorem a inspirací. Podle mého názoru je SPIR tou nejlepší organizací, která tyto podmínky splňuje," komentuje Tomáš Jindříšek vstup Ogilvy Interactive do SPIR.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu - sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 44 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor zavádí i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.





Komentáře