Akce si klade za cíl seznámit účastníky nejen se zásadními novinkami v nové verzi IS K2, ale také se zajímavostmi z hardwarové či cloudové oblasti a se směrem dalšího vývoje všech produktů i služeb společnosti.
„Mezi největší lákadla dopoledního bloku patří představení verze IS K2 pro mobilní technologie, inovace vstupní plochy, zcela nový modul Servis a systém pro upozorňování na důležité události či stavy,“ říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec.
Odpolední program je tradičně rozdělen do pěti tematických salónků – Business, Production, Economic, Cloud a Administration. Business salónek je zaměřen na manažerská řešení, jako je řízení procesů ve firmě – workflow, vyhodnocování klíčových ukazatelů firmy – Business Intelligence, zavedení Callcentra atd. Production salónek představí rozšířenou funkčnost z oblasti výroby a také zcela nový modul Servis. Salónek Economic je určen pro pracovníky v oblasti účetnictví a financí, salónek Administration pro správce a IT odborníky – jeho náplní budou novinky z oblasti technologie, jádra systému, nových funkčností plochy atd. A konečně cloudový salónek přiblíží rozdíl mezi privátním a veřejným cloudem, cloudové služby, odhalí tajemství secure backupu a virtualizace.
Letos poprvé je součástí K2 workshopu také dopolední seminář K2 Start fórum určený speciálně pro společnosti hledající optimální nástroj pro řízení výrobních i obchodních procesů firmy. Produktoví specialisté K2 atmitec zde krátce představí moduly Nákup a prodej, Výroba, CRM, Workflow či Business Intelligence.
K2 atmitec představí novou verzi Informačního systému K2
Ve dnech 10. a 11. října proběhne K2 workshop, který se bude konat v hotelu Holiday Inn v Brně.
autor redakce | Aktuality |
Související články
K24 vstupuje na český trh IT produktů
ERP: Důležitější, než kdy dřív
Nasazování řešení v oblasti Enterprise Content Management
Kde ERP nestačí, EPS přikvačí
ERP šijeme na míru
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře