United Interactive provedla mezi klienty Citibank průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké formě zabezpečení internetového bankovnictví dávají přednost.
Na základě výsledků zavedla banka pro své klienty ověření přístupu pomocí jednorázových hesel, generovaných autentizačním kalkulátorem.
„V průzkumu jednoznačně zvítězilo zabezpečení prostřednictvím autentizačního kalkulátoru. Uživatelé internetového bankovnictví toto řešení upřednostňují před certifikáty, kódy zasílanými prostřednictvím sms či čipovými kartami,“ uvedl Robert Chmelař, manažer přímého bankovnictví Citibank.
Všichni uživatelé internetového bankovnictví Citibank Online tedy nyní při přihlášení do systému zadávají kromě uživatelského jména a hesla také číselný kód vygenerovaný Bezpečnostním klíčem. Pro každého uživatele je při každém přihlášení vygenerován jiný číselný kód.
Práce s Bezpečnostním klíčem je také chráněna pětimístným číselným PIN, který si uživatel volí sám při prvním spuštění.
Také NE-preferujete zabezpečení přes SMS?
United Interactive provedla mezi klienty Citibank průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké formě zabezpečení internetového bankovnictví dávají přednost.
autor Pavel Houser | Aktuality |
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře