Jedná se o téměř 30% nárůst v porovnání s rokem 2010. Na meziročním růstu mají podle tiskového prohlášení společnosti velký podíl nové zakázky v sektoru financí u zákazníků jako je Raiffeisen Bank, ČSOB, Komerční banka a ING, ale také u zákazníků v segmentu telekomunikací a průmyslu, například Telefónica, T-mobile, Vodafone, PWC a Škoda Auto.
Největší podíl na příjmech mají oblasti integrace, správa obsahu (ECM), řízení obchodních procesů (BPM) a služby spojené s provozem a bezpečností IT. Novou oblastí, která se objevila v roce 2011, jsou konzultační služby, na které se Trask chce i do budoucna více zaměřovat. S rozvojem společnosti roste i tým Trasku, který nyní čítá přes 300 zaměstnanců což znamená růst o 29 %.
Mezi nejzajímavější projekty loňského roku určitě patří implementace integrační vrstvy nad technologiemi IBM v Raiffeisenbank, řešení pro řízení obchodních procesů (BPM) v Komerční bance a v GE Money Bank, nebo implementace nového 3D konfigurátoru vozů pro Škoda auto – za který společnost Trask obdržela cenu Microsoft Awards za inovativnost řešení.
Trask v roce 2011 dosáhl obratu 680 mil. Kč
Společnost Trask solutions dosáhla v roce 2011 celkového obratu ve výši 680 mil.Kč.
autor redakce | Aktuality |
Související články
Unicorn loni zvýšil obrat - již na 1,2 miliardy korun
KAKTUS Software ohlašuje 30% nárůst obratu za rok 2007
Servodata oznamuje konsolidovaný obrat za rok 2007
EMPIRE dosáhl meziročně nárůstu obratu o více než třetinu
Trask na veletrhu pro řízení lidských zdrojů ve Vídni
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři

Komentáře