Watsonova schopnost analýzy významu a kontextu v lidského řeči a rychlé zpracování velkého množství informací nabízí například možnost cíleného vyhovění individuálním potřebám zákazníka. Může také pomoci pracovníkům při rozhodování, hledání příležitostí nebo hodnocení rizika.
Skupina Citi, která letos slaví dvousté výročí, spolupracuje s IBM již velmi dlouhou dobu. Hlavním úkolem IBM jsou klíčové inovace ve využití informačních technologií v odvětví finančních služeb. V roce 1954 oznámily tyto dvě společnosti první výsledek své spolupráce – „elektronický mozek“, který snižoval čas na analýzu nákladů a přínosů z 1000 pracovních hodin na 9 a půl minuty. Dnes v tomto úsilí společnosti pokračují.
O IBM Watson:
Watson, pojmenovaný po zakladateli IBM Thomasi J. Watsonovi, byl postaven týmem vědců za účelem vytvoření počítače, který dokáže soupeřit se schopností člověka odpovídat na otázky položené v přirozeném jazyce rychle, přesně a relativně spolehlivě. Toto Watson dokázal již minulý rok v únoru, když porazil dva nejlepší hráče USA ve vědomostní soutěži Jeopardy! (obdoba českého Riskuj). Přesným využitím faktů a rychlým porozuměním vztahů ve velkých objemech dat může tato technologie podle IBM zrychlit a vylepšit rozhodování v celé řadě průmyslových odvětví.Foto: IBM
Watson od IBM se uplatní také v rámci City bank
Citigroup oznámila, že uzavřela dohodu s IBM o prozkoumání možných využití superpočítače IBM Watson. Podle dohody bude Citi zkoumat možnosti využití detailní analýzy a schopnosti učení se na základě faktů počítače IBM Watson ke zlepšení komunikace se zákazníky a bankovních služeb.
autor Filip Klausner | Aktuality |
Související články
IBM už podeváté ovládla první příčku nejvýkonnějších počítačů
IBM pro českou Státní pokladnu
Nové servery IBM se zdokonalenými procesory AMD Opteron
IBM odhaluje pět nových inovací
IBM Cognos a Global Business Services představují SIMB
Aktuality
M2C kupuje většinový podíl divize facility managementu společnosti CPI Property Group
PF 2021
Nová generace chatbotů automatizuje komunikaci se zákazníky v call centrech
Hackeři nikdy nespí, nechte se proškolit [webinář]
Objevte slabiny svého IT prostředí dřív než hackeři
Tagy
IBM · Watson · electronic brain · citigroup · bankovnictví · služby
Linkuj
| Jagg
| Delicious
| Facebook
| vybrali.sme.sk

Komentáře