9 doporučení pro zvýšení prodejů přes smartphony a tablety - 2

Podíl prodejů prostřednictvím mobilních aplikací, QR kódů a dalších technologií roste. Experti na oblast mobilní komerce a obchodní marketing nám prozradili své tipy, jak díky nim zlepšit byznys.

9 doporučení pro zvýšení prodejů přes smartphony a tablety


Tip 6: Spolupracujte s poskytovateli speciálních služeb

„Aplikace, jako jsou Wrapp a Treater, které zasílají reálné dárky objednané prostřednictvím mobilu, mají velkou budoucnost,“ předpovídá Bob Egner, viceprezident pro vývoj produktů a globální marketing u společnosti EPiServer, poskytovatele managementu webového obsahu a platforem on-line sociální komunity a e-komerce. „Spolupráce s vývojáři těchto aplikací umožní dokonce i malým prodejcům využít výhody mobilní strategie zvyšující tržby, jež by jinak byla příliš drahá či složitá na implementaci,“ říká Egner. Navíc „tyto aplikace prodejcům umožňují prosadit se v mobilním prostoru, a dosáhnout tak většího počtu zákazníků než kdy předtím.“

Tip 7: Využívejte showrooming

„Prodejci často ve svých showroomech využívají iPhony či tablety pro vyhledání potřebných informací nebo odbavení zákazníků. Tento přístup označovaný jako showrooming funguje spolehlivě, protože když nic jiného, pomáhá to zákazníkům ve chvíli samotného nákupu,“ říká Gene Signorini, viceprezident společnosti Mobiquity, která vyvíjí podniková mobilní řešení a aplikace. „Prospěch z toho má jak klient, tak i samotný prodejce.“

Tip 8: Zapojte mobilní pokladny

„S novými technologiemi podporujícími mobilní platby mohou obchodní asistenti odbavit zákazníky kdekoliv v rámci obchodu,“ vysvětluje Richard Beck, spoluzakladatel a mobilní stratég společnosti Digital Possibilities, vývojáře mobilních aplikací. „To u spousty potenciálních zákazníků může vést k rozhodnutím o okamžitém nákupu, neboť nenecháte klienty, aby si svůj nákup rozmysleli, a zároveň zredukujete fronty u pokladen.“

Tip 9: Neaktualizujte své aplikace v top sezoně

„Oddělení marketingu by se měla vyhnout aktualizacím svých mobilních aplikací v době, kdy kulminuje hlavní nákupní sezona, především pak před Vánoci. Uživatelé mohou být příliš zaneprázdnění nebo rozrušení na to, aby aktualizace aplikací instalovali. Nechcete přece odstraňovat chyby v nejvíce hektických dnech roku,“ říká Conway.





Úvodní foto: © Scott Maxwell - Fotolia.com

Vyšlo v CIO Business World 3/2013
Časopis lze koupit se slevou 20 %





Komentáře