Hlavní navigace

TK Server slaví 10 let

17. 1. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor:
Společnost Thomas Krenn oslavila ve svém sídle v bavorském Freyungu desetileté výročí. Zároveň představila nové řady serverů a předvedla zánovní výrobní halu, díky níž více než zdvojnásobila své výrobní kapacity na rozlohu více než 5 000 metrů čtverečních.

Špičkové servery s profesionální podporou a servisem za ceny, které často představují zlomek toho, co si účtují „velcí“ hráči, jako jsou HP, IBM či Dell, stojí za úspěchem firmy, která svůj výrobní závod vybudovala pár kilometrů za hranicemi na bavorské straně Šumavy v městečku Freyung. Thomas Krenn dnes prodává své servery i špičkovou podporu a servis v řadě evropských zemí včetně Česka či Polska.

Může se zdát nemožné, aby malá, takřka rodinná firma mohla kvalitou svých výrobků, podpory a servisních služeb konkurovat velkým hráčům, ale Thomas Krenn se svou řadou TK Server dokazuje, že to možné je. Zákazníci oceňují, jak velmi flexibilní je on-line konfigurátor, s nímž si mohou postavit server na „míru“, aniž riskují potenciální problémy se vzájemnou nekompatibilitou– společnost totiž každou komponentu před zařazením do konfigurátoru důkladně testuje a on-line systém navíc nedovolí osadit vzájemně nevhodné prvky. Každý individuálně konfigurovaný server je navíc před odesláním zákazníkovi důsledně otestován a zahořen. Firma věnuje zvláštní pozornost i takovým detailům, jako je zasílání pevných disků, které jsou baleny ve speciálních ochranných boxech, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození.

příloha_ovladnete_sva_data

Nonstop technická podpora či okamžité řešení servisního zásahu nemusí automaticky znamenat zřízení nákladného call centra s operátory nebo flotily servisních techniků. Pokud má zákazník problém, může volat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu – pakliže se zrovna jedná o časné ranní hodiny či nedělní dopoledne, je jeho hovor přesměrován na mobil některého ze členů technické podpory, který má v danou dobu „pohotovost“. Podobně vlastní servisní zásah probíhá často tak, že se technik podpory pokusí se zákazníkem přesněji identifikovat příčinu problému, a pokud jde o zjevné selhání konkrétní komponenty, volí se nejrychlejší cesta – její okamžité zaslání zákazníkovi, který provede výměnu sám a vadný díl předá kurýrovi k odvozu na diagnostiku a případnou opravu/repasi. Nevypadá to možná tak luxusně jako servisní zásahy, které dělají kontraktoři pro „velké“ značky, je to ale mnohem efektivnější, a tedy i cenově příznivější řešení.

Že takový přístup, praktičnost a užitnou hodnotu zákazníci oceňují, ukazuje deset let nepřetržitého růstu, které za sebou Thomas Krenn má. Po vstupu strategických investorů v minulém roce a rozšíření kapacity v roce letošním má firma ideální podmínky pro další rozvoj. Jeho prvními ukázkami jsou nový čtyřsocketový HPC server se 64 jádry a až 6 GPGPU jednotkami, či nový miniaturní server se spotřebou pouhých 6–9 W. Zmínit musíme také nový Intel modular server V2 s až šesti „žiletkami“, na nichž lze celkově provozovat přes 100 virtuálních serverů, SAN modulem pro 14×2,5" disky, redundantním switchem a zdroji.

Byl pro vás článek přínosný?