Hlavní navigace

Facebook upravil ceny Workplace, větší podniky zaplatí víc

23. 1. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © ra2 studio - Fotolia.com
Facebook upravil ceny za svou podnikovou sociální síť Workplace, což mimo jiné znamená, že si někteří noví zákazníci připlatí.

Služba Workplace byla oficiálně uvedena na konci roku 2016 po zdlouhavém, 18měsíčním betatestování velkými podniky typu Royal Bank of Scotland. Platformu nyní využívá celosvětově více než 30 tisíc organizací a v poslední době se jí podařilo ulovit pár velkých ryb včetně společností Walmart nebo Virgin Atlantic, kde k ní přistupuje 7 tisíc zaměstnanců.

Workplace lze rozdělit na dvě úrovně – bezplatnou verzi Standard (uvedenou v dubnu 2017) a placenou Premium, která nabízí funkce navíc pro větší podniky, jako jsou větší možnosti kontroly pro administrátory a integrace s řešeními třetích stran.  Až doposud byla úroveň Workplace Premium postavena na cenovém modelu spočívajícím v tom, že čím více zaměstnanců u vás službu používalo, tím méně jste platili.  Zákazníci dříve platili 3 dolary za aktivního uživatele pro prvních tisíc aktivních uživatelů; 2 dolary za aktivního uživatele pro dalších 9 tisíc aktivních uživatelů; a konečně 1 dolar za aktivního uživatele od 10 001. uživatele dál.

Odteď však za Workplace Premium začínáte platit tři dolary za aktivního uživatele nezávisle na počtu zapojených zaměstnanců. Facebook se nechal slyšet, že tomu tak je proto, že organizace podle něj chtějí přímočarou cenovou strukturu. Ty ale jistě nepočítaly s tím, že si to americký gigant vyloží takto.

příloha_ovladnete_sva_data

Jistou útěchou může být fakt, že změny se dotknou jen nových zákazníků; dosavadní zákazníci Workplace budou i nadále platit stejně jako doposud. Neziskové organizace a zaměstnanci vzdělávacích institucí pak přístup k Workplace Premium získají zdarma.

Zdroj: Computerworld.com

Byl pro vás článek přínosný?