Jsou v Microsoftu blázni, když pomlouvají vlastní produkt? (3)

Společnost Microsoft chce, abyste se vzdali své věčné licence, a ona si tak mohla zajistit věčný příjem.

Jsou v Microsoftu blázni, když pomlouvají vlastní produkt? (3)


Předchozí díl

V rámci svého blogu nejprve vyjmenovává benefity balíku Office 365, který podle něj zahrnuje aplikace, které se „v průběhu času zlepšují o nové schopnosti dodávané každý měsíc. A co je nejdůležitější, Office 365 je připojen ke cloudu, takže můžete přistupovat ke svému obsahu z jakéhokoliv zařízení, spolupracovat s kýmkoliv v reálném čase… a využívat moc umělé inteligence (AI) pro vytvoření obsahu s vyšším vlivem a menší námahou.“

A pokud jde o Office 2019, zde poukazuje na to, že aplikace tohoto balíku jsou „zamrzlé v čase. Nikdy nejsou aktualizovány novými funkcemi a nejsou připojeny k cloudu. Office 2019 zároveň nepodporuje spolupráci v reálném čase napříč aplikacemi a nemá ty úžasné schopnosti postavené na umělé inteligenci, které přicházejí s Office 365.“

Aby Microsoft přinesl i důkazy, vytvořil sérii tří videí nazvanou „The Twins Challenge,“ ve které dostanou páry dvojčat úkoly, které musejí splnit. Jedno dvojče pomocí Office 365 a to druhé pak pomocí Office 2019. Jednou z výzev je dokončení jedné polovičaté prezentace s využitím PowerPointu, včetně návrhu série slajdů. Dvojče s Office 365 pro rychlý návrh a tvorbu této série slidů přirozeně využije Designer, a svoji sestru nechá daleko za sebou. Dále okamžitě převádí ručně psaná slova na text a načrtnuté tvary na upravitelné a opětovně použitelné tvary. Office 2019 opět prohrává na plné čáře. V této i ostatních výzvách Microsoft zvolil úlohy, o nichž věděl, že v nich verze 2019 prohraje, takže to nebyla úplně férová situace. Jenže která společnost by se stala téměř bilionovým behemotem (v dolarech), kdyby hrála fér?

Technologičtí novináři nazývali krok Microsoftu, pomlouvajícího svůj vlastní produkt, jako „bizarní,“ „podivný,“ atd. Ale když se podíváte, kolik peněz je v sázce, není to ani jedna z těchhle věcí – je to čistě logické. Společnost může čekat stovky miliard dolarů navíc, pokud se jí podaří přesvědčit lidi, aby se vzdali věčné verze Office ve prospěch Office 365 na bázi předplatného.

Takže je Microsoft bláznivý, že spustil svoji kampaň Twins Challenge, zavrhující Office 2019? Ano, je. Bláznivý jak liška.

Zdroj: Computerworld.com


Úvodní foto: Microsoft




Komentáře