Hlavní navigace

Mapy Google jsou novou sociální sítí (4)

23. 11. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © peshkova - Fotolia.com
Ve chvíli, kdy se Twitter propadá a Facebook jde ke dnu, se Mapy Google ukázaly být tou nejlepší sociální sítí pro podniky.

Předchozí díl

Google ke svým Mapám přidává i jinou sociální funkci: možnost, aby zákazníci a fanoušci mohli „sledovat“ lokace podniků, což společnostem umožňuje posílat zákazníkům a potenciálním zákazníkům novinky týkající se nabídky, speciálních akcí, událostí a další informace. Tahle funkce se v řazení podniků v Mapách zobrazuje jako nové tlačítko „Sledovat.“

Na rozdíl od Facebooku, který vaše novinky a aktualizace zobrazuje jen malému zlomku vašich sledujících – a trochu většímu vzorku, jestliže zaplatíte – dodají Mapy Google aktualizace všem vašim sledujícím přímo uprostřed panelu „Pro vás,“ kdykoliv používají Mapy Google.

Představte si to! „Sociální síť,“ která dodává veškerý váš obsah všem spotřebitelům, kteří vás sledují!

Podniky, které chtějí participovat na některých těchto sociálních funkcích, musejí využít ověřovací systém Googlu „My Business“ a přidruženou aplikaci, a samozřejmě také alokovat back-endové zaměstnance a zdroje, aby bylo umístění v mapách vždy responzivní a aktualizované.

Mapy Google teď dokonce zprostředkovávají i sociální sdílení – ale jen sdílení informací o firmách. Nová funkce pro skupinové plánování umožňuje uživatelům vytvářet si seznamy podniků, které by chtěli navštívit, a poté tyhle seznamy sdílet s přáteli. Ti se pak přímo skrze aplikaci Mapy mohou domluvit, které podniky by chtěli navštívit společně.

Mapy Google nabízejí také příležitosti, které nenabízí žádná jiná sociální síť. Například si tak podniky mohou nechat zmapovat interiéry skrze program „Indoor Maps“ ve StreetView.

Tahle funkce bude ještě cennější ve chvíli, kdy se StreetView propojí s aplikací pro virtuální realitu.

příloha_ovladnete_sva_data

Mapy Google nejsou sociální sítí. Ale díky nedávným aktualizacím teď Mapy Google podnikům poskytují většinu pozitivních benefitů sociálních sítí – a to bez tradičních negativ.

Zdroj: Computerworld.com

Byl pro vás článek přínosný?