Hlavní navigace

Workplace od Facebooku má dva miliony platících uživatelů (3)

13. 3. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © maxkabakov - Fotolia.com
Workplace at Facebook, řešení Facebooku pro spolupráci v podnicích, zaznamenalo od svého vzniku v roce 2016 výrazný růst.

Předchozí díl

„Je velice složité vyvozovat jakékoliv závěry, neboť výrobci nabízejí čísla, která znemožňují přímá srovnání,“ říká Raúl Castañón-Martínez, hlavní analytik společnosti 451 Research. „Existují nicméně náznaky toho, že se Workplace daří nadmíru dobře. Nadále přidávají [mezi své klienty] velké a dobře známé globální organizace jako Nestlé a Telefónica; a jejich implementace zpravidla zahrnují všechny pracovníky.“

„Dva miliony uživatelů jsou stále zlomkem počtu uživatelů, které mají Slack (přes 10 milionů) a Microsoft Teams (329 tisíc organizací), ale přesto se jedná o působivý růst za dva roky,“ dodává Castañón-Martínez.

Facebook nechce být lákavý jen pro velké podnikové zákazníky, ale chce posílit míru přijetí u všech typů společností, řekl Codorniou, který se chce zaměřit na i menší organizace.

Součástí strategie je rozšíření databáze resellerů a konzultačních partnerů, kteří by Facebooku měli pomoci rozšířit dosah. „S velkými společnostmi budeme samozřejmě i nadále jednat napřímo, právě to očekávají od zvoleného dodavatele softwaru,“ říká Codorniou. „Ale čím víc můžeme spolupracovat s partnery a čím větší může být ekonomie Workplace, tím lépe pro nás.“

Posilování na poli malých a středních podniků však pro Workplace přináší různé výzvy. Podle Ashendenové má Facebook velký úspěch u velkých podniků, protože umožňuje komunikaci a spolupráci napříč společností, což je přirozeně tím komplikovanější, čím větší je daná organizace. Prodej Workplace menším podnikům si vyžaduje jiný přístup, říká.

příloha_ovladnete_sva_data

„Je pravděpodobné, že se zaměřením na menší podniky přichází více komplikací, protože funkce korporátní komunikace a HR, jež mají tendenci sponzorovat iniciativy spolupráce, jsou často méně vyspělé, což znamená, že zde není zřejmý argument pro proces prodeje.“

Pokračování

Byl pro vás článek přínosný?