10 bezpečnostních tipů pro zákaznická data - 2

Čeho se každá firma bojí jako čert kříže? Narušení bezpečnosti týkající se klientů, především poškození nebo ztráty jejich dat.

10 bezpečnostních tipů pro zákaznická data


Buďte opatrní na to, co podepisujete a na čem se s klientem dohodnete

Nepodepisujte žádné dohody o utajení nebo zajištění bezpečnosti bez souhlasu svého právního oddělení.

Změny v systémech zákazníka dělejte opatrně

Některé naše týmy mají přístup k systémům klienta pro řešení problémů. Neměňte nastavení nebo data na zákazníkových systémech bez předchozího písemného upozornění a (pokud možno) zazálohování.

Šifrujte pevné disky

Všichni pracovníci zákaznické podpory by měli používat šifrovaná paměťová zařízení od USB klíčenek po pevné disky v počítačích. Šifrování snižuje riziko úniku informací při ztrátě zařízení.

 





Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com




Komentáře