Vítězové Případové studie roku 2019

Redakce CIO BW předala ocenění nejúspěšnějším případovým studiím, které se letos objevily v naší pravidelné soutěži.

Vítězové Případové studie roku 2019



Čtvrtek 14. listopadu byl tím magickým dnem, kdy jsme vyhlásili výsledky soutěže Případová studie roku. Soutěž pořádá pravidelně magazín CIO Business World.

Všechny přihlášené případové studie jste mohli vidět v letním srpnovém vydání tohoto magazínu. Posléze je podle několika kritérií hodnotili nezávislá pětičlenná porota a šéfredaktor CIO BW. V komisi zasedly osobnosti z byznysu, akademické sféry nebo třeba ze státní správy. Porota se poměrně jednoznačně shodla na vítězích příslušných kategorií. A kteří to tedy jsou?

 

Přehled oceněných případových studií

Cena za nejlepší případovou studii – Chytré brýle AIRE LENS ve společnosti AZ Klima (Konica Minolta Business Solutions Czech

Cena za uživatelský efekt – Mobilní technologie v Harley Davidson ve společnosti Harley Davidson (System4U)

Cena za inovativnost – Predikce spotřeby a výroby energie ve společnosti E.ON (Unicorn)

Cena za technologické přínosy – Liferay ve službách Home Credit International ve společnosti Home Credit International (Onlio)

Cena za přínosy v oblasti bezpečnosti – Bezpečné logy ve společnosti Stavební spořitelna České spořitelny (Zebra Systems)

Cena za byznysové přínosy a poradenství – Každý má svá tajemství (Tovek)

Cena za finanční efektivitu – QI: Vstup do nové éry ve společnosti Strojírenský zkušební ústav (Melzer)


Úvodní foto: IDG Czech Republic


Galerie



Komentáře