Informační dálnice: užitečná cesta pro SMB - 2

Středně velké společnosti to vůbec nemají lehké. Už nejsou tak malé, aby je bylo lehké uřídit jen intuicí, ale na velké systémy, které by jim řízení a organizaci usnadnily, ještě nedospěly.

Informační dálnice: užitečná cesta pro SMB


Pro dlouhodobě úspěšný obchod je klíčový dobrý CRM systém, který pomáhá zaznamenávat historii ke kontaktům, firmám či obchodním příležitostem. Bohužel většina CRM systémů časem zdegenerovala do podoby reportovacího nástroje. Pro korporaci je to možná dobré, ale pro firmu střední velikosti, která skutečně musí obchodovat, je návrat k původnímu smyslu CRM skutečným přínosem. A to jsme ještě nezmínili různá schvalovací workflow či specializovaná řešení pro určitý druh byznysu apod. Ale mnohem užitečnější, než stokrát číst, je jednou si vyzkoušet.

Začněte třeba na www.ithighway.cz, abyste zjistili, jak právě vám může „informační dálnice“ prospět.

Autor pracuje jako senior consultant
ve společnosti Ness Technologies.

 





Úvodní foto: CIO.com

Vyšlo v CIO Business World 9/2013
Časopis lze koupit se slevou 20 %





Komentáře