Jedno z důležitých rozcestí na cestě k úspěšnému projektu - 2

Běžnou komplikací u dohody o rozsahu projektu je, že k ní často dochází v situaci, kdy má klient jen velmi mlhavou představu o tom, co potřebuje a chce.

Jedno z důležitých rozcestí na cestě k úspěšnému projektu


V tomto bodě mají obě strany právo od projektu odstoupit nebo hledat jiné řešení. A pokud to není možné a ocitnete se s projektem na rozcestí, pak rozhodně doporučuji vydat se jednou z prvních tří variant. Spokojenost klienta z dodaného díla a dodavatele z dobře odvedené práce za to stojí.

Autor pracuje jako Head of software development ve společnosti Profinit

Čtěte také:
→ Zbavte se nálepky „ajťáka“ a přemýšlejte také o byznysu
Jste CIO? Milujete techniku a informační technologie, ale často míváte (oprávněný) pocit, že vám ostatní nerozumí? Pak s tím něco dělejte. Poradíme vám, jak se v očích zbytku vedení změnit z „nutného zla“ na produktivního a oblíbeného kolegu.
→ Jak podporovat IT týmy, které generují tržby
"Při poskytování interních IT služeb a podpory buďte perfekcionisté. Pokud vaše oddělení neposkytuje řádným způsobem ty základní služby, nebudete mít důvěru nadřízených při experimentování s inovativními projekty," říká Anup Sharma, CIO divize GE Oil & Gas.





Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com

Vyšlo v CIO Business World 11/2013
Časopis lze koupit se slevou 20 %





Komentáře