Hlavní navigace

O outsourcing tisku mají čím dál větší zájem i střední a menší firmy s měsíčním objemem do 1000 stran

7. 9. 2018
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: archiv redakce
... říká Vít Vyhnálek, Area Sales Manager, Brother Central and Eastern Europe GmbH.

Objevila se v poslední době nějaká technologická změna v oblasti tisku, o níž se domníváte, že vzbudí zájem u vašich zákazníků v letošním roce?

Brother začátkem roku 2018 uvedl novou řadu laserových tiskáren a multifunkčních zařízení pod názvem „Toner Benefit“. Jedná se o celkem revoluční změnu v konstrukci tonerových kazet, díky které můžeme prodávat originální tonery za velmi nízké ceny a konkurovat tak alternativním výrobcům spotřebního materiálu při zachování vysoké kvality originálu.

Je zájem o outsourcing tiskových řešení a systémů, resp. o tisková řešení jako službu? Jakého segmentu (obor, velikost firmy) se to především týká?

Podle našich zkušeností a zkušeností našich zákazníků roste poptávka po pronájmu zařízení na klik – zákazník platí pouze cenu za provedené tisky. O tyto služby mají čím dál větší zájem i střední a menší firmy s měsíčním objemem tisku do 1000 stran.

O jaké typy tiskových zařízení pozorujete největší zájem od zákazníků?

Jak jsem zmínil, roste zájem o pronájem tiskových zařízení nižší střední třídy s relativně malým měsíčním tiskem. Jako jedna z mála značek umíme našim zákazníkům nabídnout i produkty pro malé objemy tisku, ale se všemi výhodami velkých tiskových zařízení.

Jaký je aktuální stav ve snahách o snižování objemu potištěného papíru? Jaký je stav v oblasti ekologičtějších alternativ tisku (e-ink, tisk na recyklovaný papír, využívání menších formátů), je zájem o tato řešení na straně zákazníků?

Převážná část zákazníků se snaží ušetřit náklady na tisk především volbou levného alternativního spotřebního materiálu. Z tohoto důvodu společnost Brother uvádí na trh již zmiňovanou řadu Toner Benefit, s velmi levnými provozními náklady, a to při zachování vynikající kvality tisku.

příloha_ovladnete_sva_data

Je vidět stále rostoucí snaha o posun od tištěných k elektronickým dokumentům. Jak se to projevuje v obchodní praxi? Jak se daří se řešit praktickou koexistenci tisku a oběhu elektronických dokumentů?

Přechod tištěných dokumentů k elektronickým je jistě znát. Z toho důvodu musí výrobci přicházet s inovacemi tiskových technologií, aby zákazníkům mohli neustále nabízet vysokou kvalitu za přijatelných ekonomických podmínek. Firma Brother jako jeden z výrobců tiskových řešení neustále inovuje a zdokonaluje své produkty a služby k vysoké spokojenosti svých zákazníků.

Byl pro vás článek přínosný?