Pohled z praxe: mobilní svět pro úspěšné firmy - 2

Mobilní technologie mění dnešní byznys daleko nad rámec firemního e-mailu, který doposud zaměstnanci běžně na smartphonech využívají.

Pohled z praxe: mobilní svět pro úspěšné firmy


To vše by mělo být v souladu s firemní mobilní strategií definující pravidla postupu vývoje, nasazení a správy firemních mobilních aplikací, dále pak pravidla o využívání firemních a privátních mobilních zařízení (BYOD) či požadavky na mobilní bezpečnost dat uložených na mobilních zařízeních.

Efektivní nástroje pro zvládnutí úspěšné mobilizace poskytuje také SAP, který je ve velké řadě firem klíčovou informační platformou. SAP pod označením SAP Mobile Platform nabízí dva produkty – Syclo a SUP (Sybase Unwired Platform). Díky těmto technologiím je možný koncepční vývoj mobilních aplikací a jejich integrace s firemními systémy ERP, CRM nebo EAM. K dispozici je také široká řada už připravených mobilních aplikací, které poskytují „mobilizaci“ vybraných agend a procesů. Díky tomu není nutný vývoj vybraných aplikací a navíc je zaručen jejich generický rozvoj.

Firma, která se mobilizace úspěšně zhostí, bude těžit z jejích jednoznačných přínosů. Běžně se tak budeme setkávat s obchodníky, kteří vyřizují objednávky přímo od zákazníků, v nemocnici s lékaři pracujícími s aktuálními údaji přímo od pacientova lůžka, se servisními pracovníky objednávajícími potřebné náhradní díly přímo z místa zásahu či s manažery disponujícími aktuálními informacemi o výkonnosti firmy.

Také společnost Ness poskytuje svým zákazníkům pro rozvoj firemní mobilní strategie ověřené a vysoce oceňované nástroje. SAP je totiž jediným prodejcem, který může poskytnout plné portfolio mobilních řešení pro úplnou mobilizaci firem. A protože každá aplikace je pečlivě připravená, jednoduše integrovatelná a instalace je dobře škálovatelná, je její nasazení výhodné i ve firmách, kde se byznys stále rozrůstá.

Autor pracuje jako mobile development manager
ve společnosti Ness Technologies





Úvodní foto: archiv redakce

Vyšlo v CIO Business World 7/2013
Časopis lze koupit se slevou 20 %





Komentáře