Hlavní navigace

Setkáváme se s požadavky na zabezpečený tisk, či řízení tiskové služby, ...

22. 4. 2019
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: archiv redakce
... a to i na malých a středních zařízeních pro menší pracovní skupiny, říká Michal Peter, Area Sales Manager ve společnosti Brother Central and Eastern Europe GmbH.

O jaké typy tiskových zařízení dnes pozorujete největší zájem zákazníků? Jak tomuto zájmu vycházíte vstříc?

Pozorujeme větší zájem o menší, ale nákladově vyvážené produkty. Na konci roku 2017 jsme uvedli na trh řadu toner benefit, která rozšiřuje naše stávající portfolio o produkty vyhovující právě těmto požadavkům.

Jakým směrem se rozvíjejí systémy pro správu tisku? Nabízejí nějaké zásadní nové funkce například z hlediska bezpečnosti, ochrany osobních údajů nebo propojování tisku se systémy pro správu dokumentů?

Setkáváme se s požadavky na zabezpečený tisk, či řízení tiskové služby i malých a středních zařízeních pro menší pracovní skupiny. Naše produkty jsou v základu vybaveny správou tiskových úloh. Aplikace Brother BRAdmin obsahuje to, co uživatel potřebuje k zabezpečení tisku, nastavení restrikcí či přehled o tiscích a reporty ze zařízení. Naše produkty je možno hlídat i v aplikacích třetích stran. Jelikož naše společnost produkuje i profesionální skenery, tak jsme schopni nabízet i řešení pro kompletní správu a oběh dokumentů.

Objevila se v poslední době nějaká změna v oblasti servisu a údržby tiskových zařízení, o níž se domníváte, že vzbudí zájem u vašich zákazníků v letošním roce? Co se vám v této oblasti nejvíce osvědčuje?

Ano, koncový uživatel více klade důraz na vytištěnou stránku, nežli na zařízení, které ji tiskne. Chce spolehlivého partnera, který při potížích dokáže pružně vyřešit jeho problém a mít co nejlevnější a nejkvalitnější stránku. Proto se i malé tiskárny čím dál častěji objevují pod servisními smlouvami.

Jaký účtovací model se při zajišťování tiskových služeb nejčastěji prosazuje? V čem vidíte jeho největší výhodu pro zákazníka?

Naše produkty jsou doplňkem pro velké zařízení typu A3. Zákazníci jsou zvyklí platit měsíční nájem a dále pak za vytištěnou stránku. Stále častěji se objevují požadavky na platbu pouze za stránku, kde je zahrnuta i cena stroje. Nicméně naši dealeři nabízejí i třetí možnost, a to zakoupení stroje a pak platbu za stránku se servisní smlouvou. Zařízení má od začátku v majetku a provozní náklady pod kontrolou.

Dávají vaši zákazníci spíše přednost kompletnímu outsourcingu podnikových tiskových řešení včetně pronájmu zařízení, nebo servisní a materiálové smlouvě bez pronájmu zařízení? Objevují se i nějaké další modely zajišťování podnikových tiskových řešení?

příloha_ovladnete_sva_data

Jak jsem již zmínil, jelikož naše společnost nemá v ČR přímý prodej, tak je forma prodeje/pronájmu převzata od našich prodejců. V tomto ohledu se snažíme být pružní a přizpůsobit se jejich potřebám a musíme se pochlubit, že nám tato forma prodeje zvyšuje počet umístěných zařízení a výrazně tím eliminujeme prodej alternativního spotřebního materiálu a případných servisních problémů. Brother je znám tím, že je spolehlivý a „at your side“. Prodejci si tak své zákazníky zároveň ochrání a prohlubují si obchodní vztah, založený na spolehlivosti a ochotě řešit případné požadavky či problémy.

 

Byl pro vás článek přínosný?