Inveo dokáže předpovědět poptávku, nabídne automatické plánování zásob i cenové politiky

E-commerce akcelerátor Inveo si připisuje další významnou akvizici. Firma získala 34 % podíl ve společnosti RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky a na základě toho optimalizuje firemní procesy vč. marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví.

Inveo dokáže předpovědět poptávku, nabídne automatické plánování zásob i cenové politiky


Inveo díky této akvizici doplnilo svou budovanou e‑commerce omnichannel strukturu o komplexní řešení umožňující obchodníkům efektivní plánování zásob, dostupnosti zboží i cenové politiky.

Po loňské akvizici logistického startupu DoDo rozšiřuje Inveo své portfolio o RiverBit, technologický integrátor, specializující se na optimalizaci firemních procesů. Na základě využití moderních technologií dokáže RiverBit předpovědět poptávku, a díky tomu zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob, umožnit přesnější a efektivnější plánování i cenovou politiku. Předpověď zohledňuje sezonní trendy, počasí, geografii, roční období i probíhající marketingové akce a na základě práce s BIG data a daty ze skladových systémů pak přináší přesnou analýzu výhledu poptávky.

„Našimi zákazníky jsou především větší retailoví obchodníci, kterým dodáváme technologii a know-how v rámci optimalizace dodavatelského řetězce. V momentě, kdy jim nasadíme automatizované technologie, zvyšujeme dostupnost zboží – tím pádem zisk. Zároveň eliminujeme nadbytečné skladové zásoby, což vede k další finanční optimalizaci,“ uvádí Alexander Čopák, jednatel RiverBit, a dále dodává: „Spolupráce s Inveo nám dává prostor pro další posílení naší pozice a expanzi na zahraniční trhy.“


Úvodní foto: shopping-1 © 3ddock - Fotolia.com




Komentáře