Oracle kupuje Maxymiser

Platforma Oracle Marketing Cloud se rozšiřuje o další řešení pro optimalizaci zákaznické zkušenosti.

Oracle kupuje Maxymiser


Georg Huang, spoluzakladatel společnosti Acer a současný předseda představenstva Překvapením pražské konference byla účast George Huanga, spoluzakladatele společnosti Acer a současného předsedy představenstva, kterého představil country manager Tomáš Čech (vpravo).

Společnost Oracle oznámila podepsání dohody o koupi firmy Maxymiser, která se specializuje na cloudová řešení pro marketingové specialisty. Software Maxymiser jim umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky. Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX); tuto službu využívají prestižní značky, jako je Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger nebo Wyndham.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“


Úvodní foto: © ElenaR - Fotolia.com


Galerie



Komentáře