Hlavní navigace

Poskytování IT služeb mění podnikání Konica Minolta

24. 4. 2018

Sdílet

Prudký nárůst tržeb v segmentu IT služeb vedl společnost Konica Minolta ke změně přímého prodeje. V oblasti softwarových řešení dosáhla v roce 2017 obratu 252 milionů korun a meziročního nárůstu o více než 27 %. V rámci aktuální změny organizační struktury vznikla tři nová oddělení zaměřená na podporu IT služeb a obchodu s inovativními produkty. Největší příležitosti k dalšímu růstu vidí Konica Minolta ve službách spojených s digitalizací dokumentů a řízením firemních procesů, s tzv. bezpapírovou kanceláří, správou IT zařízení u zákazníka nebo v moderních sledovacích systémech.

„Doba, kdy k zajištění fungování společnosti stačil správce IT na poloviční úvazek, definitivně skončila. Přizpůsobujeme se aktuálnímu růstu poptávky po našich IT službách, proto specializujeme prodej jak z pohledu oborů, tak i produktů. Už dnes se podílejí IT služby na obratu Konica Minolta z téměř 15 % a další růst očekáváme i v příštích letech,“ řekl Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Jednou z nejvýraznějších změn je vznik zcela nového oddělení IT sales. To bude mít na starosti přímý prodej softwarových služeb na míru, podnikových systémů a řešení pro správu a řízení firemních procesů.“

Kromě samostatných IT služeb se Konica Minolta soustředí také na rozvoj nových produktů, které v rámci komplexních řešení zahrnují i softwarové nástroje. Nová struktura společnosti počítá s nabídkou těchto produktů především malým a středním podnikům. Nově vzniklo také inovační oddělení, zaměřené na rozvoj interních a externích inovací ve spolupráci se třetími stranami a dále IP (industrial printing) oddělení. To spadá pod segment produkčního tisku a jeho cílem je podpora prodeje tzv. tiskových hlav Konica Minolta.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?