Petr Hampl (1969) byl jmenován do nově vytvořené pozice marketingového ředitele pro střední Evropu ve společnosti LogicaCMG. V této funkci je přímo odpovědný generálnímu řediteli pro tento region, Janu Kubátovi. Petr Hampl vede marketingový tým a koordinuje jeho práci s obchodními aktivitami divizí.
Petr Hampl pracuje ve společnosti LogicaCMG od roku 1998, v posledních několika letech jako tiskový mluvčí místní pobočky. Před příchodem do této firmy působil jako novinář (nepočítáme-li dvouletou civilní službu v sekretariátu České evangelikální aliance v letech 1996-8). Začínal v deníku Telegraf (vedeném tehdy Pavlem Šafrem), poté působil v Respektu, v tiskové agentuře ČTA a v Lidových novinách.
Petr Hampl vystudoval sociologii na Filosofické fakultě UK, hovoří plynně anglicky a domluví se i rusky. S ohledem na časové možnosti se snaží udržovat kontakt se svým původním oborem, pozornost věnuje zejména anglosaské konzervativní sociologii a politické ekonomii. Jednoznačně nejvíce času však tráví se svou rodinou — manželkou Markétou a jejich třemi dětmi.
Petr Hampl
Marketingový ředitel v LogicaCMG
Petr Hampl (1969) byl jmenován do nově vytvořené pozice marketingového ředitele pro střední Evropu ve společnosti LogicaCMG. V této funkci je přímo odpovědný generálnímu řediteli pro tento region, ...
autor Richard Voigts | Personálie |
Personálie
Průkopníci informačního věku - Alan Kay
Společnost EMC jmenovala na pozici technologického ředitele Johna Roeseho
Martin Benecký byl jmenován Country managerem divize Panasonic CPS
Microsoft má novou personální ředitelku, stává se jí Dagmar Ševčíková
Pavel Kysela se stává generálním ředitelem společnosti Adastra

Komentáře