Na pozici obchodního a marketingového ředitele segmentu SMB nastoupil do AutoContu Vladimír Dvořák.
Do AutoContu přišel ze společnosti Logica, kde pracoval jako manager pro prodej do státní správy. V předchozích letech pracoval v Compaqu jako Chanel Sales a marketing manager a následně ve Hewlett-Packard, kde zastával funkci ředitele divize osobních počítačů.
Ve společnosti AutoCont bude hlavním úkolem Vladimíra Dvoříka řízení a rozvoj obchodních aktivit v segmentu SMB. Bude primárně zodpovědný za vygenerovanou obchodní marži v tomto segmentu.
Posila pro AutoCont v SMB
Na pozici obchodního a marketingového ředitele segmentu SMB nastoupil do AutoContu Vladimír Dvořák.
autor Pavel Houser | Personálie |
Personálie
Průkopníci informačního věku - Alan Kay
Společnost EMC jmenovala na pozici technologického ředitele Johna Roeseho
Martin Benecký byl jmenován Country managerem divize Panasonic CPS
Microsoft má novou personální ředitelku, stává se jí Dagmar Ševčíková
Pavel Kysela se stává generálním ředitelem společnosti Adastra

Komentáře