Uderman vzdáleně nasadil skladový systém Lokia od CCV Informační systémy

Bez nutnosti fyzické přítomnosti dodavatele, pouze prostřednictvím několika internetových a telefonických konzultací, se podařilo nasadit nový skladový systém Lokia WMS u slovenské společnosti Uderman, která provozuje síť internetových obchodů. Rychlé a jednoduché zavedení tohoto cloudového řešení přitom obsahovalo jak využití RF čteček, tak i napojení na další interní systémy a firemní e-shop prostřednictvím otevřeného rozhraní. Dodavatelem byla společnost CCV Informační systémy.

Uderman vzdáleně nasadil skladový systém Lokia od CCV Informační systémy


Praktickou demonstraci nasazení skladového software vzdálenou formou bez návštěvy pracovníků dodavatele ukázala brněnská společnost CCV Informační systémy u slovenské společnosti Uderman s provozem v Prešově. Motivem byla zejména vzdálenost obou firem, která dosahuje takřka 500 km.

„Použitý skladový systém Lokia je cloudové řešení realizované formou služby. Jeho úspěšné vzdálené nasazení tak představuje další krok k zjednodušení celého procesu implementace a užívání, a ukazuje cestu, kterou se může spolupráce mezi dodavatelem a zákazníkem v případě potřeby vydat,“ říká Tomáš Kormaňák, produktový manažer Lokia WMS ze společnosti CCV Informační systémy, a dodává: „Kromě úspory času a nákladů pro obě strany to znamená i odstranění případné bariéry, kterou může při rozhodování o spolupráci představovat vzájemná vzdálenost.“

Efektivní implementace přes internet

Samotná komunikace mezi CCV Informační systémy a Uderman probíhala prostřednictvím konferenčních hovorů, v rámci kterých byly zodpovězeny dotazy na užívání služby a nastaveny veškeré procesy. Jedinou fyzickou cestu mezi zákazníkem a dodavatelem pak představovala zásilka s RF čtečkou na ověření plné funkčnosti v dodávaném řešení.

V procesu implementace CCV Informační systémy nejprve společně se zákazníkem definovala způsob značení regálů, sloupců i buněk, a poté je zakreslila do skladového systému. Následovalo předání podkladů a pokynů, na základě kterých pracovníci firmy Uderman fyzicky provedli adresaci skladových míst a označili regály štítky s čárovými kódy.

Software Lokia WMS bylo následně zákazníkem propojen on-line v reálném čase přes otevřené rozhraní s technologií REST API s dalšími interními systémy pro účetnictví a e-shopem. Samozřejmostí bylo i kompletní školení přes internetové sdílení obrazovek, které rozsahem odpovídalo běžnému nasazení u zákazníka.

Skladové řešení poskytuje informace o umístění veškerého zboží do úrovně skladové přihrádky a přehled o aktuální zásobě včetně rezervací zboží, nebo o disponibilní zásobě, což je možné využít pro zobrazení dostupného množství na e-shopu pracovních oděvů.

„Naším cílem bylo zejména získat lepší a vždy aktuální přehled o stavu skladu, odstranit zdlouhavé ruční zadávání dat z papírových dokumentů a zamezit záměnám zboží,“ komentuje Jakub Uderman z firmy Uderman, a zmiňuje i další benefity, kterých se povedlo díky implementaci skladového řešení dosáhnout: „Minulostí je nutnost přítomnosti fakturantky u příjmu a výdeje zboží a složitost těchto procesů.“

Do budoucna je pak plánováno další rozšíření integrace prodejních objednávek z provozovaných e-shopů, které ve skladovém systému plní úkoly pro řízené vyskladnění.

WMS Lokia pro přehledné řízení skladových pohybů

Skladové řešení řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové pohyby a omezuje chybovost logistiky. Je také účinným nástrojem pro lepší řízení pracovníků skladu se srozumitelným zobrazením zásob na grafické mapě skladu. Skladový software Lokia WMS je poskytován formou služby (Software as a Service) s využitím technologií Microsoft a cloudové platformy Microsoft Azure.


Úvodní foto: CCV Informační systémy




Komentáře